ФЕДОРІВСЬКА ЗШ І СТУПЕНЯ
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [2]
Виховна робота [16]
Методична робота [34]
Моніторинг знань учнів [1]
Профсоюз [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Методична робота

Засідання МО вчителів-предметників

Згідно річного плану роботи школи в січні пройшло чергове засідання методичного об’єднання вчителів-предметників за такими питаннями:

 

1. Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефек­тивності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Аналіз семестрових контрольних робіт, обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти.

Директор школи Ангеловська А.І.

Голова МО Сива О.Л.

Вчителі-предметники

 

2. Доповідь на тему: «Розвиток розумових та пізнавальних здібностей учнів на уроках читання через використання різновидів наочності, використання ТЗН»

Вчитель початкових класів Євсюкова О.І.

 

3. Презентація матеріалів на Місячник педагогічної майстерності «Інноватика і творчість педагогів – основні шляхи до успіху в роботі з учнями»

Вчителі-предметники

 

 

         Керівник  методичного об’єднання Сива О.Л. ознайомила присутніх з результатами семестрових контрольних робіт та запропонувала активізувати індивідуальну роботу з учнями, які засвоїли програму  на середньому рівні.

         Вчитель початкових класів Євсюкова О.І. виступила з доповіддю, в якій зазначила, що навчання –  двосторонній процес. Воно включає викладання – діяльність учителя, який керує процесами сприймання, розуміння і запам'ятання учнями навчального матеріалу, і учіння – діяльність учнів, які сприймають навчальний матеріал, осмислюють і запам'ятовують його, навчаються застосовувати набуті знання на практиці. У початкових класах застосування наочності має на меті:

· збагачення і розширення безпосереднього чуттєвого досвіду учнів;

· розвиток спостережливості;

· пізнання конкретних властивостей предметів під час практичної діяльності;

· створення умов для переходу до абстрактного мислення;

· опори для самостійного навчання;

· систематизації навчального матеріалу.

Наочні посібники при вивченні певного явища можуть створити, активізувати уявлення школяра про нього, чи бути нейтральними до цих уявлень, чи навіть загальмувати формування узагальненого уявлення про явища чи предмет у тих випадках, коли учень, окрім наочного посібника, нічого не уявляє.

Вчитель детально зупинилася на питаннях:

- Роль наочності у процесі засвоєння навчального матеріалу учнями;

- Наочні засоби навчання і їх класифікація;

- Дидактичні вимоги до використання наочності.

         Завідуюча шкільним методичним кабінетом Рубльова Г.О. ознайомила присутніх з планом Місячника педагогічної майстерності.

         Всі вчителі школи представили конспекти відкритих уроків,  конспекти виховних і позакласних заходів та матеріали для виставки «Творча скарбничка»:

- кращі доробки дидактичного роздаткового матеріалу;

- учнівські презентації;

- вчительські презентації.

Категорія: Методична робота | Додав: Алла (02.04.2016)
Переглядів: 698 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites