ФЕДОРІВСЬКА ЗШ І СТУПЕНЯ
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Грудень » 17 » Місячник безпеки життєдіяльності
00:55
Місячник безпеки життєдіяльності

Звіт про проведення місячника безпеки життєдіяльності

у Федорівській загальноосвітній школі I ступеня

Відповідно до наказу відділу освіти Мелітопольської РДА № 524 від 09.11.2016 «Про проведення Місячника безпеки у дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах у  2016 році»

 з 14 листопада  по 14 грудня 2016 року у Федорівській загальноосвітній школі I ступеня був проведений Місячник  безпеки життєдіяльності.

Метою проведення «Місячника безпеки життєдіяльності» є  поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; формування у кожного учня активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки, озброєння його знаннями та навичками безпечної поведінки вдома, на вулиці, у школі, тощо, збереження та зміцнення здоров’я, формування здорового способу життя школярів; вироблення у дітей молодшого шкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров’я під час пожежі.

На основі загального плану проведення «Місячника  безпеки життєдіяльності» вчителі  склали план заходів, які наповнили змістом навчально-виховної роботи з дітьми: тематичні заняття, дидактичні, сюжетні, театралізовані, конструктивно-будівельні ігри з елементами безпеки життя, конкурси, естафети,   прогулянки, читання творів художньої літератури відповідної тематики, аналіз небезпечних ситуацій та правила поведінки.

Сьогодні проблема протипожежної безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на шкільний заклад покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.

Далеко не всі дорослі знають найпростіші правила пожежної безпеки. Але всі без винятку батьки відчувають занепокоєння за життя та здоров'я дітей. Тому наш обов'язок - всіма можливими способами уникнути загрози  для життя та здоров’я учнів та колективу шкільного  навчального закладу.

Під час підготовки до «Місячника  безпеки життєдіяльності» проведено ряд заходів:

-        перевірено  стан пожежних щитів та пожежного обладнання;

-        перевірено наявність інструкцій, пам’яток з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків;

-        оформлено куточки «Безпека учнів» в кожному класі;

-        підготовлено і оформлено виставки дитячих малюнків на тему «Вогонь-друг, вогонь-ворог».

Школу  укомплектовано вогнегасниками, створено пожежний куточок з первинними засобами пожежогасіння: піском, відрами, лопатами, багром. Також  присутні плани приміщень зі схемами евакуації. Систематично перевіряється працездатність гідрантів. У закладі постійно здійснюється контроль стану електрообладнання та електромережі, а також  системи вентиляції.

Народна мудрість говорить: ”Посієш звичку – пожнеш характер”. Тому формування у дітей стійких навичок правильної поведінки в незвичних небезпечних обставинах, усвідомлення цінності їх життя та здоров’я, навчання способів регулювання власної поведінки у довкіллі, серед людей та предметів повинно починатися з раннього віку.

Роботу проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові ), екскурсії, читання художньої літератури, самостійно-художня діяльність, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.

Дидактичні ігри: "Виклик пожежної безпеки" (дали учням знання про виклик пожежників та їх працю, закріпили номер 101), "Сірник друг – сірник ворог" (ознайомлювали учнів з властивостями сірника, уточнювали знання дітей про небезпечні ситуації і правила поведінки з сірниками), "Що зайве?" (уточнювали знання дітей про найпростіші прилади для пожежогасіння)

Всі діти  знають номер телефонів пожежної частини (101), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вчителя про небезпеку та наслідками зневажливого звертанням з ними.

Переглядів: 728 | Додав: Директор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites