НАПРЯМКИ
|
Загальношкільні заходи
|
01.09-09.09
|
Загальношкільні заходи
|
12.09 – 16.09
|
Загальношкільні заходи
|
19.09 – 23.09
|
Загальношкільні заходи
|
26.09 – 30.09
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільст-
ва і держави
|
Свято Знань
|
Участь у святі знань. Перший урок на тему « Щоб у серці жила Батьківщина»
|
|
Історія укр..національної символіки\урок
|
|
|
Свято до Дня учителя30.09
|
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Азбука спілкування г\с
|
|
|
|
|
Бесіда-розповідь «Будь толерантним
|
|
Азбука ввічливості
|
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
|
Екскурсія у природу «Осінні дарунки
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
Трудовий десант ( впорядковуємо ділянки)протягом місяця
|
|
Трудовий десант ( впорядковуємо ділянки)протягом місяця
|
Прибирання території закріпленої за класом
|
Трудовий десант ( впорядковуємо ділянки)протягом місяця
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
|
|
Конкурс квітів,чудес природи, екібан « Осіння фантазія»16.09
|
Підготовка до конкурса квітів
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Тиждень безпеки на дорозі
« Я іду до школи»
|
Я і дорога (бесіда)
|
Шкідливі звички- шлях у безодню( Художня галерея)13.09
|
Година спілкування «Режим дня – суворий і мудрий порадник»
|
|
|
|
|
Превентивне виховання
|
День фізкультури та спорту
( за окремим планом)
|
День фізкультури і спорту
|
|
Життя і здоров'я людини(бесіда)
|
Тренінг, рольова гра « Ким бути і як бути», « Як подолати конфлікт»
|
|
|
|
Патріотичне виховання
|
|
Екскурсія по школі і прилеглій до неї території «Школа – твій дім, будь господарем в ній».
|
|
|
|
|
Виставка учнівських робіт до Дня рідного села.27.09
|
Взяти участь ву виставці
|
Індивідуальна робота з учнями
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
01.09-09.09
|
Гра «Давайте познайомимось». Розсадити дітей за партами з урахуванням стану здоров’я.
|
2
|
12.09 – 16.09
|
|
3
|
26.09 – 30.09
|
|
Робота з батьками
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
01.09-09.09
|
Співбесіди з дітьми і членами їх родин з метою отримання первинних відомостей про учнів і їх родинне оточення.Б\з Розмова з батьками про їх активну участь у перших (організаційних) батьківських зборах «Ваша дитина стала школярем».
|
2
|
12.09 – 16.09
|
Засідання батьківського комітету (планування роботи комітету на І семестр).
|
3
|
|
|
4
|
|
|
Заходи з попередження дитячого травматизму
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
01.09-09.09
|
Інструктаж з пдр»твоя дорога до школи» Вступний інструктаж №1
|
2
|
12.09 – 16.09
|
Профілактика харчових отруєнь (бесіда)
|
3
|
19.09 – 23.09
|
Загальні правила поведінки(бесіда)
|
4
|
26.09 – 30.09
|
Зустріч з фельдшером ФАП, який ознайомить з правилами гігієни школяра.
|
Вивчення стану ефективності виховної роботи
НАПРЯМКИ
|
Загальношкільні заходи
|
03.10-07.10
|
Загальношкільні заходи
|
10.10-14.10
|
Загальношкільні заходи
|
17.10-21.10
|
Загальношкільні заходи
|
24.10-28.10
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільст-
ва і держави
|
|
Виховна година : «Всі діти мають право на любов та підтримку ».
|
|
Бесіда на тему: «Ми – українці».
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Виховна година До дня людей похилого віку 03.10
|
Бесіда на тему : «Будь гідним скрізь і всюди,щоб нести Вам радість, люди!».
|
|
|
Декада вічливості
( бесіди, тренінги)17-21.10
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
Бесіда « Боляче буває всім» (ставлення до тварин).
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
Декада мистецтва
« Таланти квітнуть серед нас»10-14.10
|
|
|
|
Операція « Чистодвір»
31.10
|
Бесіда на тему : «Бджілка мала, та й та працює».
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
|
|
Шахово-шахматний турнір серед учнів 10.10
|
|
|
« Краса природи у творах образотворчого мистецтва»
|
|
Звідки прийшла книга(бесіда)
|
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
« Подорож до країни здоров’я.»
|
|
|
|
|
Превентивне виховання
|
|
|
|
|
|
|
|
Виховна година «Знання дорожнього руху – запорука вашого здоров’я »
|
Патріотичне виховання
|
|
|
Виховний захід До дня українського козацтва та захисника України
козацькі забави13.10
|
День українського козацтва
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
03.10-07.10
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів
|
2
|
10.10-14.10
|
Гра-заняття «гарне і потворне в поведінці людей»
|
3
|
24.10-28.10
|
Співбесіда з учнями, що потребують корекції поведінки. Індивідуальні розмови з учнями.
|
Робота з батьками
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
03.10-07.10
|
Зустріч із головою батьківського комітету, обговорення організаційних питань
|
2
|
10.10-14.10
|
Консультації для батьків
|
3
|
17.10-21.10
|
Поради окремим батькам щодо організації змістовного дозвілля учнів удома
|
4
|
24.10-28.10
|
Консультації для батьків
|
Заходи з попередження дитячого травматизму
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
03.10-07.10
|
|
2
|
10.10-14.10
|
|
3
|
17.10-21.10
|
|
4
|
24.10-28.10
|
|
Вивчення стану ефективності виховної роботи
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
03.10-07.10
|
|
2
|
10.10-14.10
|
|
3
|
17.10-21.10
|
|
4
|
24.10-28.10
|
|
НАПРЯМКИ
|
Загальношкільні заходи
|
01.11-04.11
|
Загальношкільні заходи
|
07.11-11.11
|
Загальношкільні заходи
|
14.11-18.11
|
Загальношкільні заходи
|
21.11-25.11
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільст-
ва і держави
|
|
|
До Дня української писемності та мови « Мова моя калинова» конкурс декламаторів09.11
|
|
|
|
«День гідності і свободи» вих. Заходи
21.11
|
|
Ціннісне ставлення до людей
|
|
|
|
|
День толерантності 16.11
|
Бесіда «Що таке милосердя? Чи уважний я до людей і чи готовий прийти на допомогу?»
|
|
Бесіда «Мій товариш»
|
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Допоможи птахам, які у нас зимують».Рухливі ігри на свіжому повітрі.
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
«Працею славиться лю
дина»розпо
відь про професії батьків.
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
|
|
|
Конкурс на краще читання вірша з метою виявлення літературних здібностей у дітей.
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе
|
|
Година спілкування «Ви і вулиця».
|
|
Бесіда «Чарівні слова»
|
|
|
|
|
Превентивне виховання
|
|
|
« Нікотину скажем Ні!» художня галерея11.11
|
|
Виховна година
« Шкідливі звички- шлях у безодню»
|
|
|
|
Патріотичне виховання
|
|
|
|
|
Години спілкування на народознавчу тематику
|
|
« З біллю у душі назад в минуле» до Дня памяті жертв Голодомору 25.11
|
Хвилина пам'яті «Вічно пам'ять жива» Участь у всеукраїнській акції «Засвіти свічку»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
01.11-04.11
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів
|
2
|
07.11-11.11
|
Розповісти дітям про небезпеку захворювання на грип та ГРЗ. Ознайомити з правилами дотримання гігієни у громадських місцях.
|
3
|
21.11-25.11
|
Співбесіда з учнями, що потребують корекції поведінки. Індивідуальні розмови з учнями.
|
Робота з батьками
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
01.11-04.11
|
Консультація для батьків «Як навчити дітей свідомо і виразно читати».
|
2
|
07.11-11.11
|
Консультації для батьків
|
3
|
14.11-18.11
|
Поради окремим батькам щодо організації змістовного дозвілля учнів удома
|
4
|
21.11-25.11
|
Консультації для батьків Індивідуальні бесіди: «З ким і у що любить гратися ваша дитина?»
|
Заходи з попередження дитячого травматизму
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
01.11-04.11
|
|
2
|
07.11-11.11
|
|
3
|
14.11-18.11
|
|
4
|
21.11-25.11
|
|
Вивчення стану ефективності виховної роботи
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
01.11-04.11
|
|
2
|
07.11-11.11
|
|
3
|
14.11-18.11
|
|
4
|
21.11-25.11
|
|
НАПРЯМКИ
|
Загальношкільні заходи
|
28.11-02.12
|
Загальношкільні заходи
|
05.12-09.12
|
Загальношкільні заходи
|
12.12-15.12
|
Загальношкільні заходи
|
19.12-27.12
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільст-
ва і держави
|
|
|
|
Права дітей г\с
|
|
«Славетні українці» бесіда
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей
|
|
|
Акція « 16 днів проти насильства»
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи
|
|
Година спілкування «Зимові свята в Україні».
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
|
|
|
|
|
Огляд – конкурс « Наш клас – шкільна оранжерея»21
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
|
Класна година «Прийшла чарівниця зима!».
«Загадаєм-відгадаєм» - день загадок
|
|
|
Свято Калити 13Майстерня Діда Мороза конкурс новорічної іграшки16
|
Розучування пісень, таночків, віршів до Нового року.
|
Свято Нового року
|
Свято Нового року
|
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
|
|
|
Дав обіцянку – дотримуй (бесіда)
|
|
Новорічне свято-радість чи небезпека?
|
Превентивне виховання
|
Виховні заходи
« Майбутнє без СНІДу» конкурс малюнків
|
1грудня Всесвітній день боротьби зі СНІДом урок
|
|
|
|
|
|
|
Патріотичне виховання
|
|
|
Військово-патріотична гра « Майбутній воїн держави»06
|
Жива газета « Ви на сторожі нашого спокою»( листи , вірші для воїнів АТО)08
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
28.11-02.12
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів
|
2
|
05.12-09.12
|
|
3
|
19.12-27.12
|
Співбесіда з учнями, що потребують корекції поведінки. Індивідуальні розмови з учнями.
|
Робота з батьками
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
28.11-02.12
|
Консультація для батьків «
|
2
|
05.12-09.12
|
Консультації для батьків
|
3
|
12.12-15.12
|
Поради окремим батькам щодо організації змістовного дозвілля учнів удома
|
4
|
19.12-27.12
|
Консультації для батьків .З'ясування місце перебування учнів під час канікул
|
Заходи з попередження дитячого травматизму
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
28.11-02.12
|
|
2
|
05.12-09.12
|
|
3
|
12.12-15.12
|
|
4
|
19.12-27.12
|
|
Вивчення стану ефективності виховної роботи
№ з\п
|
Дата
|
Назва заходу
|
1
|
28.11-02.12
|
Стимулювання дітей до відповідального виконання доручень, допомагати їм у цьому.
|
2
|
05.12-09.12
|
Тест на визначення рівня розвитку логічного мовлення
|
3
|
12.12-15.12
|
Тест на визначення рівня розвитку мовлення
|
4
|
19.12-27.12
|
|
|