ФЕДОРІВСЬКА ЗШ І СТУПЕНЯ
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [2]
Виховна робота [16]
Методична робота [34]
Моніторинг знань учнів [1]
Профсоюз [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Методична робота

План роботи МО класних керівників

ПЛАН РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

НА 2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Керівник МО: Мусатова Інна Миколаївна

 

Федорівська ЗОШ І-ІІ ст.

 

1. ВСТУП

 

2014-2015 навчальний рік припадає на період боротьби України з російською агресією, окупацією Автономної республіки Крим, тому класним керівникам необхідно посилити роботу з патріотичного виховання та захисту прав дітей шкільного віку. Учням потрібно давати правдиву інформацію про перебіг подій в Україні, наголосити на ті зусилля держави і громадського суспільства, які докладають для відбиття зовнішньої агресії проти України, відновлення миру та порядку в країні. Під час виховних заходів з метою національно-патріотичного виховання доцільно використовувати навчальні дебати, що важливим засобом розвитку в учнів критичного мислення. Особливої уваги потребує питання превентивного виховання та орієнтація на сімейні та родинні цінності. Тому сучасній школі потрібен новий учитель, який поєднує в собі високу духовність і педагогічну майстерність, що формується і вдосконалюється протягом практичної роботи в школі. Майстерність вихователя не мистецтво,а спеціальність, якій треба навчатись. Наявності професійних знань, педагогічних навичок і вмінь занадто мало, щоб учитель міг дійсно заволодіти серцями своїх вихованців і повсякденно впливати на їхню діяльність і поведінку і повсякденно впливати на їхню діяльність і поведінку, на їхнє самовиховання. Щоб це відбулося йому потрібно бути яскравою особистістю. В цьому і полягає головна специфіка педагогічної праці. „Золоте зерно душі” кожної дитини потрапляючи на родючий ґрунт національного виховання дає пагони добра, правди, гідності, гордості.

Виховання учнів нашої школи здійснюється в контексті національної і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства, держави та нації.

Згідно з Основними орієнтирами виховання учнів у процесі поетапної реалізації їх класні керівники нашої школи керуються особистісно-орієнтованим підходом до інтересів, потреб, здібностей, нахилів кожного учня, тим самим створюючи умови для вдосконалення на основі національних та загальнолюдських цінностей. Виходячи з того, що дитина є суб’єктом виховного процесу, створюють умови для осмислення суті моральних правил і норм, їх доцільність, добровільність їх сприйняття.

Для реалізації Основних орієнтирів виховання створюються в нашій школі психолого-педагогічні умови, враховуючи вікові та індивідуальні особливості кожного учня, урізноманітнюється вибір доцільного змісту, форм і методів та відповідних виховних технологій.

У минулому навчальному році МО класних керівників працювало над вирішенням першочергових завдань навчання та виховання учнів у сучасних умовах згідно плану. Особлива увага зверталась на профілактику правопорушництва. Завдяки кропіткій роботі жодного учня школи нема на обліку в кримінальній міліції, у службі в справах дітей, на внутрішньому обліку. Зверталася увага на тісну співпрацю школи з батями учнів. Вивчалося дирекцією і підсумок підведений у вигляді наказу по школі виховання ціннісного ставлення учнів до природи. На засідання МО виносились питання теоретичного і практичного характеру. Проведено відкриті виховні години у 4-ому та 9-0му класах. Колеги протягом року ділились досвідом ролі класного керівника в розвитку творчої особистості дитини, досвідом морального, патріотичного виховання, формування учнів потреби в здоровому способі життя. Активними були: Рубльова Г,А., Сива О.Л., Євсюкова О.І., Мусатова І.М. Оскільки робота класного керівника вимагає знання психології, високої ерудиції, тому зверталась увага на різні форми і методи роботи: вони обмінювались досвідом роботи, знайомились з новими науково-методичними матеріалами стосовно виховання. Педколектив особливу увагу звертав на всебічний, гармонійний розвиток особистості, яка глибоко розуміє традиції і соціально-культурні цінності свого народу. Цікаво пройшов День української писемності та мови з елементами учнівського самоврядування, свято Миколая, Шевченківський тиждень, свято „Золота осінь”. За це можна завдячувати класному керівнику Сивій О.Л., класним керівникам початкових класів.

 

Найголовніше завдання класного керівника – виховання високоморального підростаючого покоління. Його робота потребує постійного самовдосконалення і руху вперед разом із життям. В цьому питанні старалося допомогти їм МО класних керівників.

Протягом року класні керівники вивчали стан здоров’я своїх підопічних, особливості їх психічного та фізичного розвитку, вікові особливості. Велика увага зверталася на успішну адаптацію першокласників і п’ятикласників. Важливим завданням залишається захист учнів від перевантажень у навчанні, захист учнів, які не вміють поводитися в колективі (спілкування, дружба), усунення гіперактивності в негативних проявах. Над цим в майбутньому слід більше працювати класному керівнику Євсюковій О.І..

Нове педагогічне мислення, яке необхідно реалізовувати класним керівникам у своїй роботі, передбачає нове ставлення до особливості учня, гуманізацію навчального процесу, демократизацію стосунків у класному колективі.

Аналіз роботи класних керівників свідчить, що за минулий навчальний рік вони старалися покращити свою роботу, але відвіданні виховні години показують, в більшості бракує в роботі різномаїття, новизни.

Відсутні такі форми роботи як вікторини, конкурси, диспути, заочні подорожі, переважають бесіди та однотипні сценарії. В цьому навчальному році слід звернути увагу і більш відповідально ставитись класним керівникам 6-9 класів до проведення загальношкільних заходів і дискотек..

Недоліками в роботі класних керівників є те що:

–​ вони слабо впроваджують в свою роботи передовий педагогічний досвід, виховна робота часто малоефективна;

–​ потребує покращення робота з батьками;

–​ не виконує функціональні обов’язки актив класу, школи;

–​ класним керівникам на виховних годинах потрібно постійно роботи аналіз поведінки учнів на уроках та перервах;

–​ вдосконалити методику проведення виховних годин;

–​ активізувати позакласну роботу.

Аналіз роботи МО класних керівників протягом 2014-2015 н.р. дає підставу зробити висновок, що завдання, які були поставлені перед членами МО в основному виконанні.

В 2015-2016 н.р. МО класних керівників налічуватиме 4 чоловіка. Виходячи з основних орієнтирів виховання учнів, класним керівникам в поточному навчальному році особливу увагу слід звернути на такі моменти:

1) у початковій школі:

–​ корекцію недоліків у поведінці учнів;

–​ розвиток внутрішкільних етичних норм моралі;

–​ усвідомлення поведінки, вміння передбачати результати поступків;

2) у основній школі:

–​ розвиток реальної самооцінки, розуміння учнем самого себе;

–​ розвиток здатності учнем ставити мету, усвідомлювати засоби її досягнення, використовуючи свої можливості;

–​ випускникам допомогти у визначенні індивідуального професійного плану та життєвого самовизначення.

Виховний процес вимагає тісного зв’язку класних керівників з сім’єю. На це слід звернути увагу тому, що в роботі їхній цього бракує.

Проблемним питання, над яким працюватимуть класні керівники в цьому навчальному році є: „Спільна робота вчителів та сім’ї по вихованню в учнів свідомої дисципліни, культури поведінки, духовності, патріотизму та милосердя через впровадження інновацій у виховний процес”

 

 

7. ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ

 

І засідання Вересень

 

Тема: „Методичне забезпечення організованого початку 2015-2016 н.р.”

 

№ з/п

 

ЗМІСТ

 

Відповідальні

1

Про результати виховної роботи у 2014-2015 навчальному році.

 

Голова МО

2

Визначення основних напрямків методичної роботи на 2015-2016 н.р.

 

Голова МО

3

Організація роботи щодо подання звітів класних колективів з соціального захисту дітей. Соціальний паспорт класу.

 

Голова МО

4

Схема аналізу виховної роботи класного керівника. Планування виховної роботи з класом.

 

Голова МО

5

Про роботу по впровадженню удосконалення виховних форм роботи відповідно до „Основних орієнтирів виховання учнів 2-9 класів”

 

 

Голова МО

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

1. Підготовка до огляду літописів класних колективів та інформаційних вісників (куточків) класів.

2. Підготувати звіт про відвідування учнями школи та прийнятті міри, щодо попередження пропусків занять без поважних причин.

 

 

Класні керівники 2-9 класів

 

ІІ засідання Листопад

 

 

Тема: „Організація виховання по нарямку „Цілісне ставлення до суспільства та держави” в загальноосвітніх закладах”

 

№ з/п

 

ЗМІСТ

 

Відповідальні

1

Доповідь на тему: „Організація виховання по напрямку „Ціннісне ставлення до суспільства та держави” в загальноосвітніх навчальних закладах”

 

Голова МО

Мусатова І.М.

2

Особливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними учнями. Досвід роботи.

Сива О.Л.

Класний керівник 9 класу

 

3

Круглий стіл на тему: „Патріотизм – один з найсуттєвіших показників моральності людини”

Рубльова Г.О.

Класний керівник 6 класу

4

Про організацію місячника національно – патріотичного виховання „Я – громадянин, я – патріот, я – житель свогосела”

 

Голова МО

Мусатова І.М.

5

Практичне заняття. Відкрита виховна година у 9 класі на тему:

 

 

Євсюкова О.І.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Із застосуванням краєзнавчих та етнографічних знань, розробити виховних захід (екскурсія, свято, зустріч, бесіда, година спілкування тощо.)

 

Класні керівники 2-9 класів

 

ІІІ засідання Березень

 

Тема : „Формування „ціннісного ставлення до природи: реалії та перспективи”

 

№ з/п

 

ЗМІСТ

 

Відповідальні

1

Доповідь на тему: „Формування „ціннісного ставлення до природи” – спільна робота школи та сім’ї”

 

Голова МО

Мусатова І.М.

2

Доповідь на тему „Проблеми дитячої безвідповідальності у ставленні до природи: реалії та перспективи”

 

Рубльова Г.О.

 

3

Практичне заняття.

Відкрита виховна година у 4 класі на тему:

 

Сива О.Л.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Провести анкетування учнів з метою виявлення їхніх індивідуальних особливостей, рівня їхньої вихованості та загального розвитку. Зробити діагностику особистості школяра.

 

 

Класні керівники 2-9 класів

 

ІV засідання Травень

 

Тема: „Спрямування виховного впливу сім’ї на профілактику соціальної поведінки дітей”

 

№ з/п

 

ЗМІСТ

 

Відповідальні

1

Доповідь на тему: „Спрямування виховного впливу сім’ї на профілактик у соціальної поведінки дітей”

Класний керівник 6 класу Евсюкова О.І.

2

Обмін досвідом щодо забезпечення оптимальної духовної атмосфери навчання та виховання учнів

Класні

керівники

3

Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.

Голова МО

Мусатова І.М.

4

Аналіз роботи МО класних керівників за 2015 – 2016 н.р.

Голова МО

Мусатова І.М.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Пропозиції класних керівників щодо планування виховної роботи на 2016 – 2017 н.р.

 

 

Класні керівники 2-9 класів

 
Категорія: Методична робота | Додав: Алла (26.09.2015)
Переглядів: 3499 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites