ФЕДОРІВСЬКА ЗШ І СТУПЕНЯ
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [2]
Виховна робота [16]
Методична робота [34]
Моніторинг знань учнів [1]
Профсоюз [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Методична робота

Перспективний план роботи над проблемною темою школи

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ

НАД ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНОЮ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ

«ФОРМУВАННЯ, РОЗВИТОК ТА САМОРОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ

В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ

В СУЧАСНІЙ СІЛЬСЬКІЙ ШКОЛІ»

 

I. ЕТАП - ПІДГОТОВЧИЙ

 

МЕТА: діагностування вчителів, виявлення проблем та складання планів самоосвіти

ТЕРМІН: Вересень 2014 - Грудень 2014

 

Зміст роботи

Форми роботи

Термін

Відповідальний

1

Проблемно-орієнтований аналіз педагогічного процесу, рівня педагогічної майстерності вчителів на основі питань, одержаних в результаті роботи над темою: «Формування успішного освітнього середовища сільської школи шляхом активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів»

Методична оперативна нарада

Вересень 2014

Ангеловська А. І.

2

Створення шкільної динамічної групи для розробки моделі втілення в практику проблемної теми школи, організація роботи над нею

Методична оперативна нарада

Жовтень 2014

Ангеловська А. І.

Рубльова Г.О.

3

Дослідження рівня професійної майстерності, потреб та інтересів педколективу і кожного вчителя зокрема

Анкетування педагогічного та учнівського колективу, батьків

Вересень 2014

Рубльова Г.О.

Бардасова Г.А.

4

Обробка даних з анкетування. Виявлення рівня обізнаності педагогічного колективу з проблеми

Засідання

динамічної

групи

Вересень 2014

Євсюкова О. І.

5

Ознайомлення з проблемою, вибір напряму діяльності

Теоретично-практичний семінар з проблеми «»

Вересень-Жовтень 2014

Ангеловська А. І.

Рубльова Г.О.

6

Обговорення проблемної теми

Методична оперативна нарада

Вересень 2014

Рубльова Г.О.

7

 

 

Затвердження загальношкільної науково-методичної теми

 

Методична оперативна нарада

Жовтень 2014

Ангеловська А. І.

 

8

Визначення напрямів роботи, розподіл обов’язків між членами педагогічного колективу, забезпечення послідовності накреслених заходів

Складання плану роботи школи над проблемою

Жовтень 2014

Ангеловська А. І.

Рубльова Г.О.

 

РЕЗУЛЬТАТ:  розроблено план роботи школи над проблемою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IІ. ЕТАП – ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ

НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ

 

МЕТА: ознайомлення з базою досвіду науковців та їх дослідженнями з даної проблеми

ТЕРМІН: Січень 2015 - Грудень 2015

 

Зміст роботи

Форми роботи

Термін

Відповідальний

1

Провести педагогічну раду: «Завдання колективу в роботі над єдиною методичною проблемою»

Педрада

Січень 2015

Ангеловська А. І.

2

Розподіл обов’язків, складання планів методичних семінарів

Методична оперативна нарада

Січень 2015

Рубльова Г.О.

3

Підготувати папку «Радимо прочитати» до проблемної теми «Формування, розвиток та саморозвиток творчої особистості в процесі навчання та виховання в сучасній сільській школі» 

Методична оперативна нарада

Лютий 2015

Рубльова Г.О.

4

Випустити методичні бюлетені в світі проблемної теми:

1) «Що таке самореалізація особистості»;

2) «Самореалізація особистості в умовах гуманізації освіти»

Динамічна

група

 

 

Березень 2015

Жовтень 2015

Євсюкова О. І.

5

Розробити матеріали з організації самоосвіти вчителів

Методична оперативна нарада

Березень 2015

Ангеловська А. І.

Рубльова Г.О.

6

Підготувати та провести педагогічні читання «Педагогіка співробітництва, її суть та переваги над авторитарною педагогікою»

Пед. читання

Квітень 2015

Ангеловська А. І.

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати та провести семінари:

1) Психолого-педагогічний семінар «Самореалізація особистості»;

2) Науково-методичний семінар «Самореалізація особистості вчителя і учня в навчальній діяльності, як умова розвитку професійної компетентності педагога»

Семінари

 

 

Березень 2015

 

Жовтень 2015

 

 

Психолог

Бардасова Г.А.

 

Ангеловська А. І.

8

Створення каталогів і технологічних карт. Оформлення динамічного стенду з проблематики

Методична оперативна нарада

Вересень 2015

Рубльова Г.О.

9

Провести педагогічну раду «Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості»

Пед. рада

Листопад 2015

Ангеловська А. І.

10

Розглянути педагогічні проблеми:

- «Інноваційні форми науково-методичної роботи з педагогічними кадрами»;

- «Інноваційний підхід та педагогічні стратегії розвитку творчого потенціалу учнів».

Методична оперативна нарада

 

 

Жовтень 2015

 

Грудень 2015

Ангеловська А. І.

 

РЕЗУЛЬТАТ:  розроблено обґрунтування науково-методичної теми. Затверджено на пед. раді програму роботи над темою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. ЕТАП - ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ. АПРОБАЦІЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ В ПРАКТИКУ

 

МЕТА: впровадження в практику освітньої діяльності змісту

науково-методичної теми.

ТЕРМІН: Січень 2016 – Грудень 2017

 

Зміст роботи

Форми роботи

Термін

Відповідальний

1

Випустити методичні бюлетені

1) «Актуальність проблеми соціалізації»;

2) «Формування творчої особистості в процесі навчання»;

3) «Особистісно-професійне зростання вчителя сільської школи в умовах неперервної освіти»;

4) «Шляхи реалізації виховної функції уроку»;

5) «Специфічні чинники впливу на розвиток особистості учня в освітньому середовищі сільської школи»;

6) «Вісті з уроків».

Динамічна група

 

Березень 2016

Вересень 2016

Грудень 2016

 

Лютий 2017

Квітень 2017

 

 

Листопад 2017

 

Євсюкова О.І.

 

Рубльова Г.О.

 

Ангеловська А.І.

 

 

Рубльова Г.О.

 

Євсюкова О.І.

 

 

 

Ангеловська А.І.

3

Оформлення динамічного стенду з проблематики

Стенд

Січень 2016

Вересень 2016

Лютий 2017

Жовтень 2017

Рубльова Г. О.

 

4

Робота динамічної групи з проблемної теми «Шлях пізнання в дії»

Засідання

динамічної

групи

Протягом 2016-2017 рр.

Євсюкова О. І.

5

Провести тиждень педагогічної майстерності

- «Інноватика і творчість педагогів – основні шляхи до успіху в роботі з учнями»;

- «Через творчість до успіху»;

Творчий звіт

 

 

Січень 2016

 

Січень 2017

 

 

Рубльова Г. О.

 

 

Рубльова Г. О.

6

Творчий портрет вчителів, що атестуються

Засідання пед, ради

Березень

2016

Березень

2017

Рубльова Г. О.

 

Ангеловська А. І.

7

Підготувати та провести педагогічні ради:

1) «Розвиток пізнавальної самостійності і творчих здібностей учнів: проблеми педагогічної практики вчителів школи»;

2) «Соціалізація учнів в сучасному освітньому просторі»;

3) «Формування в учнів здорового способу життя на підставі здоров’язберігаючих та інтерактивних технологій»

4) «Створення умов для розвитку креативної особистості»;

5) «Шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку особистості через взаємодію учасників педагогічного процесу»;

6) «Розвиток інноваційної особистості вчителя як головний напрямок підвищення його педагогічної майстерності»

Педрада

 

 

Січень 2016

 

 

Березень 2016

Листопад 2016

 

 

Січень 2017

Березень 2017

 

 

Листопад 2017

Ангеловська А. І.

8

Лекторій для батьків:

- «Формування компетенцій здорового способу життя в учнів через спільну діяльність школи та сім'ї»

- «Роль сім’ї у формуванні креативних здібностей дітей»

Батьівські збори

 

Жовтень 2016

 

Грудень 2017

Класні керівники

9

Підготувати та провести педагогічні читання:

1) «Впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського щодо гармонійного розвитку особистості учня, формування
його життєвої компетентності у навчально-виховному процесі на основі формули “Три люблю”»

2) «Сучасний урок - спільна творчість учителя й учнів»

Пед. читання

 

 

Лютий 2016

 

 

 

 

 

Лютий 2017

 

 

Євсюкова О.І.

 

 

 

 

 

 

Рубльова Г.О.

10

Підготувати і провести семінари:

- Психолого-педагогічний:

1) «Психолого-педагогічні аспекти формування успішної особистості

педагога»;

2) «Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня»

- Практичний:

1) «Виховання гармонійної, всебічно розвиненої творчої особистості, здатної до самореалізації та самоствердження»;

2) «Формування ціннісних орієнтацій, щодо  самостійності та ініціативності учнів в організації їх діяльності»

Семінар-практикум:

1) «Використання педагогічних технологій, удосконалення навчально-виховного процесу з метою забезпечення якості знань, вміньі навичок учнів в умовах сучасної школи та вимог сьогодення»;

2) «Творча самореалізація учнів у позакласній діяльності сільської школи»

 

 

 

Квітень 2016

 

Квітень 2017

 

 

Жовтень 2016

 

 

Жовтень 2017

 

 

Грудень 2016

 

 

 

 

Грудень 2017

 

 

Бардасова Г.А.

Євсюкова О.І.

 

Бардасова Г.А.

Рубльова Г.О.

 

 

Ангеловська А. І.

 

 

 

Сива О.Л.

 

 

 

Ангеловська А. І.

 

 

 

 

 

Рубльова Г.О.

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ:  створено банк інформації щодо впровадження проблеми у навчально-виховний процес школи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. ЕТАП - ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ. АПРОБАЦІЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ В ПРАКТИКУ

 

МЕТА: підведення підсумків роботи пед. колективу над проблемною темою

ТЕРМІН: Січень 2018-Травень 2018

 

Зміст роботи

Форми роботи

Термін

Відповідальний

1

Діагностика педагогічної практики педагогів. Узагальнення передового педагогічного досвіду

Методична оперативна нарада

Січень 2018

Ангеловська А. І.

2

Провести педагогічну раду «Інноваційна діяльність школи в системі формування компетентної особистості»

Пед. рада

Січень 2018

Ангеловська А. І.

3

Круглий стіл «Творчі успіхи педагогів школи»

Методична оперативна нарада

Березень 2018

Рубльова Г.О.

4

Розглянути педагогічні проблеми:

- «Розвиток особистості учня на основі використання інноваційних технологій»;

- «Формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості»;

- «Створення умов для розкриття потенційних можливостей учнів»;

- «Причини невисокої якості знань учнів і шляхи їх подолання»;

- «Інформаційно-комунікаційний освітній простір школи».

Методична оперативна нарада

 

Січень

2018

 

Лютий

2018

Березень

2018

Квітень

2018

Травень 2018

 

Євсюкова О. І.

 

 

Рубльова Г.О.

 

Сива О.Л.

 

Мусатова І.М.

 

Ангеловська А. І.

5

Відкриті уроки вчителів

Відкриті уроки

Січень 2018 – Квітень 2018

Вчителі-предметники

6

Провести науково-практичну конференцію «Удосконалення навчально-виховного процесу як засіб розвитку творчої особистості 

вчителя та учнів»

Конференція

Травень 2018

Ангеловська А. І.

 

 

РЕЗУЛЬТАТ:  педагогічний колектив засвідчив науково-методичну тему на достатньому теоретичному та практичному рівні

 

Категорія: Методична робота | Додав: Алла (12.09.2015)
Переглядів: 2240 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites